Category: bilder
2012-10-14 / 19:25:17

Jelenas lunch dejt

Justin Bieber, Selena Gomez, ett par backup dansare och säkerhetsvakter, sågs på Blue Plate Diner lördag, i Edmonton Kanada. Justin var klädd i svart från topp till tå, med en bandana runt halsen som täckte det mesta av hans ansikte.

Restaurangägare John Williams berättar Edmonton Sun:
"Det tog mig ett par minuter att lista ut vem han var, jag visste det inte. Min personal är alla yngre än jag."

"Ett par yngre flickor hade sagt på Twitter att han var där, och innan du visste det, var restaurangen fylld med ett gäng unga tjejer."

Williams sade att paret inte försökte att dra mycket uppmärksamhet. Och vad beställde dem?

Williams sade:
"Han beställde vad varje barn som kommer in här beställer: äggröra, bacon, vit toast, hash browns och sedan beordrade han en chokladmjölk. Medan Selena beställde huevos rancheros.

"Säkerhetsvakten gjorde sitt bästa för att hålla de unga flickorna ifrån honom. Så alla de äldre människor satt runt honom, eftersom de inte riktigt vet eller bryr sig vem han var. "

- Justindrewbieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: