Category: News!
2012-08-18 / 17:34:15

Justins intervju med Vibe Magazine: "Jag hatar att raka mig"


Justin Bieber är en av världens mest kända artister, men det finns en sak som tar ner honom på jorden - rakning! Justin medger i en intervju att han inte ser fram emot de dagliga rutinerna. Läs vidare och se vad han mer berättar om hur det är att växa upp medan hela världen ser på.

Även fast Justin Bieber har miljontals av fans, så är han fortfarande en vanlig 18 årig pojke som inte ser fram emot dagen då han ska börja raka sig! "Jag hatar att raka mig" berättar han för Vibe.

"Jag ser inte fram emot när jag kommer behöva raka mig varje dag". Som tur är behöver Justin inte oroa sig för det än.

"Min mamma och min pappa ser ganska unga ut, så förhoppningsvis gör jag det också" berättar Justin.

Justin försöker att övergå från att vara en tonårsidol till en respekterad vuxen popstjärna, men brottas med kändisskskapet. "Vad betyder det egentligen, att vara känd? Frågar Justin Vibe reporten.
"Generellt sätt kan kändisskapet fördärva dig, så du kan aldrig riktigt känna dig känd. När folk börjar känna sig kända är det då de börjar tappa greppet".

- justindrewbieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: