Category: News!
2012-04-28 / 23:09:43

Conor Maynard: "Jag är ingen Justin Bieber"


CONOR MAYNARD: "JAG ÄR INGEN JUSTIN BIEBER"
Brittiska sångaren Conor Maynard är en ny YouTube framgångssaga. Han har precis brakat in på de brittiska listorna med debuten "Can't Say No" och har sina egna fans kallade Mayniacs.
Vid jämförelsen med Justin Bieber, sa han till Reuters:
"Det är väldigt smickrande att jämföras med någon som är så massiv i musikbranschen och jag är så tidigt i min karriär - jag har precis släppt min första låt."
"Samtidigt, på tal om vår musik, så skär det igenom denna jämförelse då vi båda har olika sorters musik - vi strävar båda efter olika saker."
"Självklart är jag britt, så det finns någon typ av brittiskt inflytande i musiken - ett brittisk sound som finns i nåra av de låtar jag gjort. Jag tror att jämförelsen endast går så långt som det faktum att vi är båda unga och upptäcktes genom YouTube. När det gäller musiken är det två olika saker."
Brittiska sångaren Conor Maynard är en ny YouTube framgångssaga. Han har precis brakat in på de brittiska listorna med debuten "Can't Say No" och har sina egna fans kallade Mayniacs.

Vid jämförelsen med Justin Bieber, sa han till Reuters:

"Det är väldigt smickrande att jämföras med någon som är så massiv i musikbranschen och jag är så tidigt i min karriär - jag har precis släppt min första låt."

"Samtidigt, på tal om vår musik, så skär det igenom denna jämförelse då vi båda har olika sorters musik - vi strävar båda efter olika saker."

"Självklart är jag britt, så det finns någon typ av brittiskt inflytande i musiken - ett brittisk sound som finns i nåra av de låtar jag gjort. Jag tror att jämförelsen endast går så långt som det faktum att vi är båda unga och upptäcktes genom YouTube. När det gäller musiken är det två olika saker."
-
justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: