Category: News!
2012-10-29 / 18:56:10

Liam tycker synd om Justin:


One Direction medlemmen Liam Payne har erkänt att han "tycker synd" om Justin Bieber för att han inte får samma stöd från ett band som han själv får.

Han sa till Now magazine:

"Inte meningen att det ska låta på ett nedlåtande sätt, men jag liksom tycker synd om honom. Jag vet att han har vänner omkring sig och de går på turné med honom. Men de går inte igenom samma situation som mina grabbar gör med mig."

"Om något dåligt skulle hända mig imorgon, skulle Louis vara där för mig 100 procent. Folk frågar ibland om jag vill vara en soloartist men det skulle inte vara lika roligt att vara på egen hand. "

- Justindrewbieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: