Category: övrigt
2012-04-10 / 01:24:15

Svar på lite frågor från frågestunden:

Agnes: Vad tycker du om One Direction? :D

Svar: Jag älskar dem, de är bara för underbara!



Lina: Kan du inte ta kort eller filma alla dina justin bieber saker? :)

Svar: klart, här har ni några bilder: 

Det är gamla bilder eller vissa men orkade inte ta nya och man ser inte den andra väggen.. men men!


vampirediariesblog: Vad är ditt första minne av Justin Bieber? :)

Svar: Mitt första minne av Justin är väl när jag hörde han för första gången & såg han, kommer aldrig att glömma den dagen.. 

Sara: Hur länge har du varit en belieber? 

Svar: Sedan 2009, alltså 3 år!

Josefin: Vad gillar du bäst hos justin? Kom inte på någon annan bra fråga:)

Svar: gud så svår fråga! Jag älskar precis allt med honom men hans personlighet är bara för underbar.

Anonym: Vad tycker du om JBs kläder?

Svar: De är skit snygga! 

Melinda: Vilken är den bästa justinbieber fanbloggen och novellbloggen? :)

Svar: Alltså kan säga såhär, jag bloggar ju om han själv & skriver noveller om honom så hinner typ inte läsa andras men det händer ju ibland.

Felicia: Kan du lägga upp en bild på dig? 

Svar: Ja det kan jag väl, här har ni en bild:


Förlåt för att jag inte lagt upp svaren förren nu men har inte haft tid! (:



Postat av: Anonym

Hej! Din blogg är nominerad i min blogawards :) Du hittar inlägget här: http://taylorfever.nu/2012/april/taylor-fevers-blog-awards.html#comment



Lycka till :D Ett tips är att du skirver och tipsar dina läsare om tävligen då lär du till och med få flera röster :)

2012-04-10 @ 01:50:26
Postat av: Cynthia<3

Du är så himla söt! :)<3

2012-04-10 @ 11:56:41
URL: http://justinworldbieber.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: