Category: News!
2012-06-30 / 22:53:22

Justin väntar fortfarande på ett riktigt "heartbreak"


Förhållanden är som trådar, de kan lätt gå sönder. Men till skillnad från andra har Justin Bieber ännu inte upplevt ett riktigt heartbreak (krossat hjärta). Den 18-åriga sångaren som just nu är i ett förhållande med Disney stjärnan Selena Gomez väntar fortfarade på den där känslan av ett avslutat förhållande. Fans, var bara lugna, det finns ingen anledning för en upplösning!

Nyligen i en intervju, förklarar 'baby' sångaren. "Jag tror jag haft det till en liten mängd (heartbreak)... men inte egentligen. Jag är fortfarande ung... jag växer, ni vet? Det finns bara en gång... tiden får bestämma." När det gäller hans relation med Selena Gomez, verkar allt vara bra mellan dem. Bieber måste nyligen ha inskaffat miljoner med pojkvän poäng när han personligen mötte Selena Gomez på Toronto flygplats. Snart efter återföreningen åkte paret på en helikopter tur i Kanadas himmel.

När man talar om Selena och vad hans fans tyckte om honon, Bieber flödade. "Hur är det att vara kär? Det känns bra. Om du är riktigt kär så får man fjärilar. Fjärliar och lycka, det är så jag känner i alla fall. Men jag skulle aldrig rubba det i fansens ansikten. Jag älskar mina fans och jag skulle aldrig göra det mot dem. Det är mitt privatliv och jag vill hålla det åt sidan. Jag har inte många saker som jag kan hålla för mig själv men det är en sak. Jag är väldigt lycklig. Och mina fans är lyckliga för min skull."

Justin, vi hoppas att du stannar precis så här och ni två är ett galet bra par.

Andra nyheter, så har 'Boyfriend' sensationen setts på en strand i Los Angeles igår eftermiddag, det var en ny photoshoot. Tonårs stjärnan såg avslappnat trendig ut med en flannel väst, vit t-shirt och trasiga jeans.

-Justindrewbieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: